Rebrik
Budeme potrebovať:
1.) Nejaké tie brushe
2.) Textúry - aaatrigger a napr. rebrík (ladder)
Použité Entity:
1.) func_wall
2.) func_ladder
Vytvoríme brush a o textúrujeme ho napr. {LADDER}B, mimochodom môžte vložiť hociktorú textúru...
Klikneme pravým tlačidlom na brush rebríka, dáme "Tie to Entity", potom rozbaľte "Class" dajte "func_wall",
1.) pohľadajte "Render Mode" a vyberte "Solid - No light
2.) a "FX Amount", keď tam máte 255 tak je dobre,
týmito krokmi sa zbavíte toho modrého v rebríku.
Textúra {AAATRIGGER} slúži napr. na to, aby ste mohli liezť...
1.) Tu takisto vytvorte brush, musí byť pred rebríkom, čo najtenší a o textúrujte,
2.) Dajte "Tie to Entity" a nakonfigurujte podľa obrázka, textúra bude v hre neviditeľná.
Rebrík hotový...